SOFT SKILLS: МОДНИЙ ТРЕНД ЧИ ВИМОГА ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/umv-2023.1.9Ключові слова:
hard skills, soft skills, компетентність, студент, Z-покоління, симуляційне навчання, цикл Колба, рефлексія.Анотація
Сучасний світ вимагає запровадження нових підходів до якісної медичної освіти. Це зумовлено зміною ролей ключових гравців, якими є нове покоління студентів, новий образ педагога, що сприяє зміні їхніх взаємовідносин. Реалізація інтерактивного навчання з використанням симуляційних технологій сприяє формуванню компетентностей завдяки реалізації циклу Колба та рефлексії. У результаті такої взаємодії студент не лише отримує академічні знання та базові практичні навики (hard skills), а й низку нефахових компетентностей (soft skills), які є запорукою успішної реалізації медичної кар’єри.
Посилання
Winkel A.F., Yingling S., Jones A-A., Nicholson J. (2017) Reflection as a Learning Tool in Graduate Medical Education: A Systematic Review. J Grad Med Educ, Aug; 9(4): 430–439. DOI: 10.4300/JGME-D-16-00500.1.
Meyer E.G., Battista A., Sommerfeldt J.M., West J.C., Hamaoka D., Cozza K.L. (2020) Experiential Learning Cycles as an Effective Means for Teaching Psychiatric Clinical Skills via Repeated Simulation in the Psychiatry Clerkship. Acad Psychiatry, Nov 10: 1–9. DOI: 10.1007/s40596-020-01340-8.
Aoun M., Sleilaty G., Jaoude S.A., Chelala D., Moussa R. (2019) How do Lebanese patients perceive the ideal doctor based on the CanMEDS competency framework? BMC Medical Education, 19: 399. DOI. org/10.1186/s12909-019-1837-y.
Benítez-Márquez M.D., Sánchez-Teba E.M., Bermúdez-González G., Núñez-Rydman E.S. (2022) Generation Z Within the Workforce and in the Workplace: A Bibliometric Analysis. Frontiers in phychology, volume 12: 1–16. DOI : ORG/10.3389/FPSYG.2021.736820.
Agha S. (2019) Effect of simulation based education for learning in Medical Students: A mixed study method. Journal of the Pakistan Medical Association, 69(4): 545–549. PMID: 31000861.